O urodzinach CH Jantar

21:27



Co Panna Marchewka robi jak ma dzień wolny od pracy? Maluje pazurki :)
W minionym tygodniu miałam okazję być gościem w Słupskim CH. Jantar, gdzie to malowałam pazurki chętnym osobą :) Nie było to nic wymyślnego- nie było na to czasu, ale mogłam poopowiadać zainteresowanym, którym to malowałam paznokcie o domowych metodach na piękne i efektowne pazurki :) Na to wydarzenie zabrałam ze sobą chyba najfajniejszą i najłatwiejszą metodę zdobnictwa- czyli płytki naszej kochanej B.Loves Plates i pokazywałam co i jak się z tym robi. Dziewczyny były pod wrażeniem tej prostej metody :) Lubię to WOW po tym jak pokażę jak się robi stempelki na paznokciach :D Czuję się wtedy taką czarodziejką paznokciową ;)


W CH Jantar miałam też sporo ciekawych, ciut młodszych klientek :) Mogłam pomalować pazurki różnej wielkości- w tym te najmniejsze np 3 letniej Ani :) Tam musiałam się wykazać niemałą precyzją by nic nie pozalewać lakierem do paznokci :) Było trudno :)



Wydarzenie było naprawdę ciekawe i dało mi wiele frajdy z malowania :) Ogólnie pracować w takich warunkach bym nie mogła i podziwiam wszystkie dziewczyny, które pracują w Nail Barach na wyspach. Za dużo zgiełku, zbyt głośno i za dużo osób patrzy się na ręce- wolę zacisze moich 4 ścian w Marchewkowym Studio- po kilku godzinach byłam bardziej zmarnowana niż po ciężkim dniu w pracy :) Ale i tak było fajnie. Warto brać udział w takich wydarzeniach i zyskiwać nowe doświadczenia :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. A ja tylko wpadłam i wypadłam na szybkie zakupy i nawet się nie zorientowałam, że jest jakaś akcja:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, uwielbiam takie akcje! Kochana, może przygotujesz jakiś wpis o perfumach których używasz? Zbliżają się święta a ja nie mam kompletnie pomysłu na prezenty dla bliskich a dobre perfumy to świetne rozwiązanie. Znacz stronkę https://perfumyagnieszki.pl/?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl