O trojkatach od B. Loves Plates

20:11

Zaraz święta, a ja zamiast pokazywać świąteczne zdobienia, pokazuję coś co gościło na moich pazurkach tej jesieni. 

Uwielbiam przeszukiwać internet w poszukiwaniu inspiracji- nie ukrywam że często czerpię ją prac koleżanek z naszego kraju- dla tego nie będę ukrywać że do stworzenia tego mani zainspirowała mnie Cat z bloga Cat Bloguje. Stworzyła ona śliczne mani z wykorzystaniem geometrycznego stempla z pierwszej płytki B. Loves Plates. Podobało mi się u niej połączenie kolorystyczne z monochromatycznym stemplem. Świetnie to wyglądało. 

Dla tego bez najmniejszego zastanowienia chciała zrobić coś podobnego- jednak nie była bym sobą gdybym czegoś od siebie nie dodała. Po pierwsze- zmieniłam kolory- stwierdziłam że głupio tak bezczelnie zżynać wszystko ^^ aa po drugie wybrałam inny wzorek- w ostateczności... z inspiracji został u mnie tylko srebrny palec serdeczny i fakt że stemple zrobiłam na środkowym i kciuku :) Ale inspiracja była ^^


W oryginale na palcu wskazującym był jeszcze pasek ze wzorkiem... ale niestety nie dotrwał on do chwili fotografowania (widać go jednak na moim instagramie). 
Do stworzenia tego mani użyłam szarości od Paese- świetnie kryła- dwie warstwy i jest ok. Sreberka od Lovely z zeszłorocznej zimowej kolekcji piasków (uwielbiam- żałuję że nie mam złotka) jakiejś bieli (właśnie szukam nowej bieli idealnej i stawiam na biel od Barry M) ii czerni od My Secret. Wszystko pokryłam topem od Kwika



Co myślicie o tym mani? Lubicie takie miksy?

Miłego wieczoru 
Marchewka :*

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Pragnę takiego samego mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mixy są bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio bardzo polubiłam mixy. Mam podobnie jak Ty jeśli chodzi o inspiracje, ostatnio jak coś wymyślę sama to albo coś nie wyjdzie lub nie ma szału. Wręcz mi głupio, że ciągle się inspiruję innymi, ale cóż poradzić widocznie przyszedł taki okres u mnie :P Pięknie wyszedł Ci ten mix i kolorystyka jak najbardziej mi odpowiada, stempel odbił się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! ja się właśnie ostatnio zastanawiałam nad tymi trójkątami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Czerń od My Secret Ci odradzam słabo kryje i średnio nadaje się do stempli, lepiej zakup sobie Delię Coral Prosilk nr 44 to czarny oczywiście :)

      Usuń
  5. widziałam już na insta, śliczny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mixy uwielbiam, u kogoś, sama jakoś rzadko noszę :/ Twój jest świetny, takie kolory akurat zimowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie się ten stempel odbija *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor ma ten lakier Paese:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo bardzo bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny miksik :) wszystko idealnie zgrane - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kolorystyka i ten wzór - taki hipnotyzujący :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super mix! I love this style<3 bardzo pięknie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl