O różowych flamingach od Orly

21:02

Od jakiegoś czasu po bogach krąży trend na paznokcie z flamingami- i ja postanowiłam podejść do tego tematu :)


Moją główną inspiracją był uroczy, różowy lakier od Orly Color Blast o wdzięcznej nazwie Flamingo. Jest to różowy żelek z mnóstwem kwadratowych holo skrawków. Lakier pięknie skrzy się w słońcu mieniąc różnymi odcieniami tęczy. Po prostu piękność! Lakier całkiem nieźle krył, bo do osiągnięcia upragnionego efektu wystarczyły mi dwie warstwy. Jako że lakier sam mi podsunął temat zdobienia nie mogłam nie zmalować tych dziwnych różowych ptaków na dwóch palcach. Zdobienie wykonałam idealnie różowym, wręcz neonowym lakierem Orly True Neon Pink z najnowszej kolekcji Color Blast.




Podobne zdobienie wraz z tutorialem wykonała ostatnio Tamit24. Więc zachęcam do oglądania i odtwarzania tego motywu na swoich paznokciach :) W końcu flamingi to takie piękne ptaki.


Ja zmykam na wieczorny seans filmowy. Dzisiejsza soboto pod znakiem wina i filmów pod ciepłą kołderką- pora odespać wczorajsze nocne harce :)

Miłego 
Marchewka :*

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Przypomina mi Elation Generation z kolekcji Hope and Freedom Fest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to napisać.. Niemal identyczny mi się wydaje..

      Usuń
  2. Nie jest to czasem odpowiednik Elation Generation?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę ten lakier, mani też cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny lakier i faktycznie nazwa bardzo intensywnie podsuwa pomysł na dodanie akcentu w postaci flamingów^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi się podoba to orlątko~! <3 Zdobienie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba przyznać, że Orly robi wrażenie.
    Flamingi w jego towarzystwie wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flamingi pasują i wyglądem, i nazwą do tego lakieru. Pięknie się mieni to mani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutkie paznokietki,,,,,..... ::):):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę urocze :) Podoba mi się taka kolorystyka, chociaż ostatnio pokochałam granat :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny ten orly! A flamingi przeurocze.. same ochy i achy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ledwo wyjdę z zachwytu nad Twoim manicure, a już zwalasz mnie na kolana kolejnym :D Przepiękne flamingi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się skuszę na flamingowe paznokcie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny ten Orly, fajny kolor no i te Twoje flamingi rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Flamingi ostatnio robią niezłą karierę na lakierowych blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne wzorki :) Ja bym nie umiała takich namalować ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. No muszę powiedzieć, że bardzo mi się to wykończenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne! bardzo mi się podobaja i super jest ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, ciekawy wpis! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna kolorystyka i urocze ptaszyska ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl