O słodkiej przesyłce

21:34

Nie wiem czy wiecie, ale od jakiegoś czasu udzielam się na polskim serwisie Beauty Book, gdzie to można dodawać swoje zdjęcia fryzur, makijaży czy też paznokci- i być inspiracją dla innych. Z racji tego że dodaję tam swoje pazurki dosyć często serwis Beauty Book i sklep Let's Beauty.pl postanowił mi sprezentować mały, słodki prezent :) Oczywiście w skład prezentu wchodziły lakiery!


W moje łapki wpadła naprawdę słodka paczka. Dostałam uroczą, pięknie pachnącą kulę do kąpieli o zapachu świeżych jagód, fajnie opakowane mydełko też o zapachu jagodowym (będę teraz pachnieć jagodami!) trzy lakiery do paznokci od firmy Mollon Pro i słodkiego lizaka :)
Jak to ja- dla mnie największą uciechę sprawiły lakiery! Tym bardziej że od jakiegoś czasu szukałam kolorów które delikatnie podkreślą naturalną barwę paznokcia (mam małą wizję zdobień à la gołe paznokcie)



Nie wiem jak u was- ale mnie niezmiernie cieszy takie nagradzanie osób, które chcą się udzielać na serwisie i pokazywać swoje zdobienia. Aż chce się dalej dzielić swoimi pracami :) Dla tego z miejsca zachęcam was do zaglądania na Beauty Book- znajdziecie tam pasę ciekawych inspiracji zarówno fryzur jak i makijaży! O paznokciach już nie wspominam :)

Ja tymczasem znikam- idę się kąpać w wannie pachnącej jagodową kulką :)
Miłego robaczki :*

Marchewka 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Jagodowyyyyyyyyy mmmm ;* zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa!!! Ile dobrego :) zazdroszczę i jednocześnie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa!!!! Ile dobrego :) zazdroszczę i jednocześnie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same skarby! Uwielbiam takie kolory na paznokciach ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy dostałaś! Najbardziej kusi kula do kąpieli i mydełko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery lakiery laaaakierrryy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery lakiery laaakieeeryyy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, urocza przesyłka! Taki prezent naprawdę bardzo cieszy, bo pokazuje, że prowadzący serwis doceniają aktywnych użytkowników. To się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie:) Dla tego i ja teraz mogę zachęcać innych do tego samego :)

      Usuń
  9. Naprawdę urocza przesyłka. :) Uwielbiam takie akcje i to że ktoś docenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo- od razu ma się chęć dalej udzielać na serwisie :) Bo ktoś to widzi i docenia!

      Usuń
  10. jeej, rzeczywiscie słodko ;) czekam na zobienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ urocza przesyłka! Kolory lakierów są naprawdę ładne, ciekawa jestem jak będą się prezentować na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaki cudowny prezencik rzeczywiscie milo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałaby mi się dzisiaj taka pachnąca kąpiel...Pierwszy raz słyszę o tym portalu, ale rzeczywiście miło, że doceniają swoich użytkowników :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl