O Barry M lekkim jak piórko

20:47

Dzisiaj coś delikatnego, piórkowego... czyli matowy Barry M w towarzystwie stempli od MoYou-London 

Dzisiaj prezentuję coś delikatnego i lekkiego. Moty piórkowe kocham od dawna, pewnie gdyby nie dosyć konkretna nazwa mojego bloga mój szablon był by pierzasty- a łapacze i pióra były by wszechobecne. Niestety- bloga nazwałam tak a nie inaczej i muszę pocieszyć się chrupiącą marchewką... no ale nie o tym :)
Dzisiaj pokazuję mani wykonane za pomocą świetnej płytki od firmy MoYou-London. Płytka z kolekcji Explorer (dokładnie dwie płytki- motywy piór pochodzą z TEJ, a motyw łapacza, który widać na kciuku z TEJ) Wzory są naprawdę spore- więc jak macie duże paznokcie- nie martwcie się! Na pewno pokryją wam całą płytkę.


Co do lakierów, którymi pomalowałam paznokcie- oba (bazowy jak i ten, którym stemplowałam) pochodzą z matowej kolekcji od Barry M i oba można dostać w sklepie internetowym maani.pl.
Lakiery bardzo dobrze kryją i wysychają w oka mgnieniu- co utrudnia wszelkie poprawki. Maluje się nimi dosyć ciężko- mogły by być ciut bardziej leiste, ale ogólnie wszystko na plus. Dają świetne, matowe wykończenie. Ja do zdobień jako bazy użyłam Carmelu a do stemplowania Black Espresso.


To na tyle dzisiaj. Ja właśnie kończę malować moje nowe zdobienie z wykorzystaniem moich nowych łupów od Softera :)

Do usłyszenia
Marchewka :*

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Cudowne zdobienie!
    Lakiery zresztą też, ale ja choruję na matowe Barry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię CI się że na nie chorujesz- są naprawdę fajne :)

      Usuń
  2. świetnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie poszło na tapetę na lapku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie brzydactwo sobie rzuciłaś na tapetę? oh ale i tak mi miło :*

      Usuń
  5. Pięknie :) Marzą mi się takie stemple :) Również jestem fanka motywów piórkowych, nie tylko na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! nie no... ta płytka przebiła wszystko, fantastyczne motywy. całe zdobienie jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  7. o piórkowym motywie stemplowym już dawno marzę :) Pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ leciutki ten post, bardzo przyjemne są te piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiażdżyłaś mnie tym mani, totalnie, jak ja się teraz poskładam ;) wszystko jest takie spójne. :D już czuję że zaczyna mi się okresowa obsesja na matowe mani. Właśnie też wstawiłam post z matem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie przesadzajmy- ja się nawet przy nim nie wysiliłam- tak samo wyszło :)

      Usuń
  10. Swietne te piorka, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie ci wyszły te wzorki stemplem :)
    no i dobre dobranie kolorów :D aż nabrałam ochoty na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda całość w tym macie :)
    A mnie się marzy któraś płytka MoYou kolekcji motocyklowej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt matowy na paznokciach prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem (ze wzajemnością) zakochana w tych matach!! Utrzymują się na moich paznokciach około 4-5 dni, a to jest dla mnie szok!!
    Kiedyś chciałabym się nauczyć robić takie piękne stemple...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne paznokcie! nie mogę się doczekać aż kupię sobie pierwszą płytkę ze stemplami :P A matowy nude sam w sobie jest tak zachwycający, że piórka są niepotrzebne :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie :) Za każdym razem jak widzę piórka, to się zastanawiam czemu na moich paznokciach jeszcze nie gościły ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow.. Świetne połączenie i pomysł, no a MoYou to już w ogóle.. Jak nie dorwę w tym roku ich płytek to chyba oszaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyszło ;) Takie indiańskie zdobienie ;)
    Pocahontas mi się przypomniała ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne, mi też się indiańsko kojarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo elegancki mani :) leciutki i super, że matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałaś chyba 2 płytki MoYou które najbardziej mi się podobają, również kocham motyw piór i łapaczy snów, pomimo, że jest on na moich paznokciach rzadko :< trzeba to zmienić. Zdobienie jest przeeeepiękne ładnie współgra z bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie! uwielbiam motyw piórek na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne! Nie mogę się zdecydować czy bardziej podobają mi się stemple czy ten cudowny matowy beż :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Matowy beż jest super, tak intrygująco wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  25. motyw piórek to jak trafienie tutaj w 10 ! piękniee :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne połączenie koloru z motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie czekam na dwa matowe, ja się zakochałam w bordowym i waniliowym, są piękne, już nie mogę się doczekać manikiuru nimi.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl