O mroźnym błękicie od wibo/ About the icy blue from WIBO

20:37

Ostatnio będąc w Rossmannie trafiłam na nowości od wibo z serii Trend Edition- Big City, Wedding Time i Folk Fashion. Skusiłam się na dwie buteleczki, a widzicie poniżej. 

I found a new series of WIBO Trend Edition-Big City, 'Wedding Time' and 'Folk Fashion' in Rossman. I bought two bottles (you can see below).

Lakier bardzo mnie rozczarował- w sklepie wydawał mi się ładny, delikatny błękit ze srebrnym shimerem. Jak się okazało shimer zamienił się w perłowe wykończenie, a sam lakier na paznokciu wyszedł bardzo zimno... Jednak co do samej konsystencji nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Kryje po dwóch warstwach, łatwo się rozprowadza i nie smuży. Ma zwyczajny pędzelek- jak to u wibo bywa- troszkę źle przycięty, ale nie przeszkadza to w malowaniu. Schnie przyzwoicie. Ogólnie bardzo lubię te serie- mają całkiem przyzwoita jakość i ciekawe kolory. Ja jednak żałuje że wybrałam błękit z serii Big City bo do wyboru był inny odcień od Folk Fashion bez perłowego wykończenia- mogłam się na niego zdecydować. No trudno  ten raczej poleci w świat. Zdjęć mam mało- słabo mi powychodziły i z 20 zdjęć wybrałam tylko 2 i tak słabej jakości.
Do zdobienia wykorzystałam srebro od Golden Rose i ćwieki. Do wykonania pasków użyłam cieniutkiej tasiemki do zdobień- bardzo fajny wynalazek. 

I was very disappointed by this lacquer. In store seemed nice, soft blue with silver Shimer. As it turned out Shimer turned into a pearl finish, and the color of the paint came out very cold on the nail ... However, the consistency is very good. Two layers are enough to cover the nail, Easy to apply and does not make the streaks. It has the usual brush-as happens in WIBO-bit poorly cuted, but itś ok when U paint. Dries decent. Overall, I really like this series-they have pretty good quality and interesting colors. However, I regret that I chose blue series Big City for the selection. I should chose different shade from Folk Fashion without the pearl-finish. I have just a few photos, and from 20 images I chose only 2 and those are poor quality.
To decorate I used the silver from Golden Rose and the studs. I used a thin ribbon strips for decorating-a very cool invention.




Chciałam jeszcze pokazać pazurki mojej koleżanki Kasi, które sama pomalowałam. To moje drugie podejście do malowania cudzych paznokci- gdyby nie fakt że top rozmazał mi fale była bym bardzo z niego zadowolona. To dzięki tym dłoniom można czytać na moim blogu notki po angielsku- bardzo Ci za to dziękuję.

I wanted to show the nails of my friend Kate that I've painted. This is my second attempt to paint people's nails. Unfortunatelly the top smeared waves. Well, I am very pleased with it. Through those hands U can read on my blog notes in English - a thank you for it.

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Cudne połączenie i świetne zdobienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim połączeniu w sumie fajnie się ten lakier prezentuje:D Samo zdobienie mi się mega podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. mroźny błękit - idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda z tymi srebrnymi paskami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wczoraj w dość dużym Rossmannie i w ogóle nie było tych lakierów :( Chciałam zobaczyć kolory na żywo. Może innym razem mi się uda. Pięknie mani! Te tasiemki to naprawdę świetna sprawa. Polecasz coś konkretnego? Zwraca się na coś uwagę przy kupnie takich tasiemek, czy po prostu pierwsze lepsze?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam porównania z innymi paskami tego typu. Swoją tasiemkę zamówiłam ze sklepu Brosn Pretty- jest dosyć można klejąca, więc by robić tego typu zdobienia należy najpierw przykleić sobie tasiemkę na skórę by nie oderwała lakieru z paznokcia. Natomiast jeśli chodzi o same zdobienia z tasiemką to trzyma się świetnie i nie ma co się martwić że się odklei.

      Usuń
  6. Naprawdę paznokcie wyglądają ładnie :) I każdy paznokieć wygląda inaczej praktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie, ślicznie to wygląda :) no i kolor bardzo ładny, chodź żadnego lakieru jeszcze z tej firmy nie miałam, kiedyś wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdobienie, a kolor lakieru bardzo mi się podoba, zalatuje miętą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm ja tu widzę miętę i to tę klasyczną, wpadającą w zieleń, nie błękit:) Szkoda, że kupno nie trafione... Ale fajnie prezentuje się z tym zdobieniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia widać kłamią bo kolor nie ma w sobie nic z mięty- jest naprawdę zimnym błękitem.

      Usuń
    2. Możliwe, bo ja tu widzę zieleń :) niestety zdjęcia mają to do siebie, że często nie udaje się osiągnąć zamierzonego efektu nad czym wielokrotnie ubolewam...

      Usuń
  10. fajnie zakryłaś tę perłę, do mnie jednak nic nie wołało z tych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥ o jaaaaa! to zdobienie jest mega, mega, mega! robię coś podobnego na dniach- jeśli pozwolisz :P :)
    paznokcie Kasi super- zdradź tylko, jaki top tak napsocił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No top ten co zawsze- czyli Poshe ^^ mam jeszcze od GR ale ten to totalnie wszystko rozmywa... I oczywiście że pozwalam robić coś podobnego :)

      Usuń
    2. a już myślałam, że to top z Essence! dzięki :) jak zawsze mnie inspirujesz! :)

      Usuń
  12. Mi też lakiery z tej serii średnio się podobają, poza tym wolę matowe kolorki :)
    Mniemam że srebro z serii Rich Color?

    OdpowiedzUsuń
  13. Folk Fashion mnie kuszą. Ta zieleń tam... i w ogóle każdy, każdy ;) Nawet jeśli lakier Ci nie odpowiadał to idealnie go wyratowałaś z opresji. Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - świetnie to zdobienie wygląda :). Ja nie mam ani jednej tasiemki wiec kapituluje, ale ląduje w inspi więc niebawem, niebawem ;) któz to wie ;)

      Usuń
    2. jak się umie równo ciąć można próbować z taśmą klejącą ;)

      Usuń
  14. Zdobienie śliczne :) Ale to perłowe wykończenie go skreśla. Nie lubię takich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor faktycznie taki nijaki :/ Ja tam z zielonego folka i szarego big city jestem bardzo zadowolona :) A na paznokciach póki co gości właśnie to samo srebro ^^

    Malowanie cudzych paznokci wbrew pozorom nie jest takie łatwe jak mi się wydawało, jakiś czas temu miałam okazje wymalować coś teściowej, kwestia wprawy, u Ciebie nie wyszło aż tak źle :) Kolor lakieru bazowego jest cudny :)

    Zdobienia tasiemkowe lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdobienie wygląda rewelacyjnie :)a ten kolorek (na zdjęciach) wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się zdobienie u Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś pokazywałam coś takiego na blogu :) http://pannamarchewa.blogspot.com/2012/10/jestem-przepracowana.html

      Usuń
  18. Zdobienie w paseczki jest naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W połączeniu ze srebrnymi paskami ta niebieska perła nie wygląda wcale tak źle :D Ale ostatnio wiem coś o rozczarowujących lakierach... Ten nie wydaje się być aż tak zły :D Prześliczny wzorek :)

    Co do malowania cudzych paznokci - to jest dopiero sztuka. Wiem ile pracy to kosztuje, dlatego chwalę to, co widzę! Wyszło bardzo ładnie, starannie i nie można się do niczego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super efekt i połączenie kolorów, szkoda że okazał się perłowy ;/
    u koleżanki też super efekt, podoba mi się ten Twój patent z tymi półkolami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne mani :) a miętusek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobienie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. połączenie kolorystyczne jest super a co do lakieru ostatnio lakiery wibo omijam szerokim lukiem jedynie seria Express growth jeszcze daje rade

    OdpowiedzUsuń
  24. Na moich nośnikach kolor jest zielony. Mięta, powiedziałabym. Widziałam nowe serie w Rossmannie ale nie skusiłam się. Myślę, że nie mam powodów do płaczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdobienie! uwielbiam takie połączenia kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oba zdobienia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl