O łapaczach snów na pazurkach

10:58

 You're Blushing, o którym wam pisałam w ostatnim poście tak mi się spodobał że nosiłam go na paznokciach dobre 4 dni i poza lekko startymi końcówkami nic się z nim nie działo, jednak nie była bym sobą jak bym nie dodała jakiegoś drobnego zdobienia by wydobyć dodatkowy urok tego lakieru- jako że ostatnio mocno pociągają mnie wszystkie etniczne wzory tym razem padło na łapacz snów, który już kiedyś gościł na moich paznokciach lecz nie został uwieczniony na zdjęciach- teraz to nadrabiam :) Bardzo byłam zadowolona z tego delikatnego urozmaicenia i szkoda było mi je zmywać- ale chęć przetestowania pozostałych odcieni z serii Cool Romance wzięła górę i dzisiaj na moich łapkach gości już Jealous, Much? i Faint of Heart w wersji prostej- czyli 4 palce błękitno- miętowe i jeden szary, a wieczorem planuję dorobić gradient  którym z pewnością się pochwalę :) A tymczasem paczajcie na mój łapacz snów: 




PS. Zapraszam na rozdanie do Tamit24




You Might Also Like

27 komentarze

  1. Uwielbiam łapacze snów ! :) Pięknie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdobienie świetne - bardzo delikatne :)
    ale pierścionek... BOSKI! gdzie go znalazłaś?

    PS Nadal masz ochotę na czarną GRkę holo?... zajrzyj do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierścionek z C&A za całe 5zł- i są to dwa pierścionki :)

      A i dzięki za cynk :D zgłosiłam się już oczywiście :D

      Usuń
  3. bardzo ładne i delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu, jak ładnie, podziwiam takich ludzi ja bym tak nie umiała! ;-)
    +zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a i umiała byś- trzeba troszkę cierpliwości i wszystko wychodzi :)

      Usuń
  5. świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i delikatne zdobienie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie :) Zapraszam Ciebie i Twój talent do udziału w moim konkursie :) http://www.zpazurkiem.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-wibo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam o twoim konkursie :D na pewno się zgłoszę :)

      Usuń
  8. ale pięknie to zrobiłaś <3 jestem zauroczona! kochanie, a gdzie pracujesz? :) nie mogę się doczekać aż do mnie wpadniesz :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pracuję teraz na wyspie z e-papierosami w koszalińskiej Emce :) spoko, w środę dostaję grafik na luty i zobaczę kiedy będę mogła wpaść do słupka :D

      Usuń
  9. bardzo fajne zdobienie :) moja cierpliwość niestety nie pozwala na jakiekolwiek bardziej zaawansowane malowajki na paznokciach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z łapaczami snów, a ten lakier boskii <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona! kupuję mazaki i robie taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tu malowałam pędzelkiem, myślę że za pomocą mazaka nie osiągniesz takiego lekkiego efektu :)

      Usuń
  12. Po prostu śliczne, szkoda że ja jakoś nie mam cierpliwości ani talentu do tworzenia takich cudeniek ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z łapaczem snów :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku łapacze wyglądają świetnie świetne urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl