O moim galaktycznym wyzwaniu

19:30

Mam wrażenie że ostatnio na blogach powróciła moda na galaxy. Czy to wykorzystanie tego motywu w ubiorze czy w mani, ale mam wrażenie że zostałam zasypana postami właśnie z tym motywem w roli głównej. 
Uznałam to za wyzwanie dla mnie, któremu muszę w końcu sprostać... no i chyba sprostałam.
Już dawno żadne mani nie podobało mi się aż tak mocno jak to, które wczoraj wieczorem zrobiłam.
Martwiłam się że będzie trudno rozpoznać co to jest, ale mój T i dwie koleżanki upewniły mnie w przekonaniu że jednak wyszło świetnie :) Wszyscy zgadli od razu że jest to kosmos.
Tym razem za tło w tworzeniu tego zdobienia posłużył mi jeden z moich ukochanych musicali czyli Grease. Doszłam do wniosku że jest to idealny film do malowania paznokci (zwłaszcza jeśli ogląda się film z lektorem) bo to co podczas jego "oglądania" stworzyłam wyszło mi świetnie. 

Od razu chciałam też napomknąć że do utrwalenia tego mani użyłam mojego nowego Top Coat od Poshe... niestety mam wrażenie że w porównaniu do Seche Vite delikatnie rozmazuje zdobienie.

Kolejna próba oprawy graficznej do moich mani- myślę że wyszło lepiej niż wczoraj :)



Na koniec chciałam się pochwalić że wczoraj byłam w kinie na filmie Zmierzch... ogólnie (bez obrazy Gosiu i wszystkim fankom sagi) uważam że film był beznadziejny... dialogi denne, a całość perfidnie sztuczna. Dało się zauważyć że postaci zostały bezczelnie nałożone na tło w niektórych scenach. Bardzo dziwi mnie fakt że jak na tak kasowy film był on zwykłym gniotem... no ale właściwie czego się spodziewać po filmie, który i tak przyciągnie do kin tłumy (nawet mnie)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. bardzo ładne:) ja próbowałam kiedyś, ale wyszło mi beznadziejnie:/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło super :) naprawdę mi się podoba! i przepraszam że wytykam, ale napisałaś 'jóż' i 'fanką' zamiast fankom :) nie chcę być złośliwa jakby co tylko tak popdowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hih... to pewnie efekt tego że wypiłam lampkę wina podczas pisania notki ^^ wiedziałam że nie powinnam pisać notki pod wpływem ;)

      Usuń
  3. Pięknie wyszło ;) muszę kiedyś spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie, sama muszę się w końcu zabrać za galaxy nails :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmos! :)
    wyszło Ci super :) bardzo podoba mi się galaktyka na środkowym palcu!
    ech, znów zaniemówiłam na widok Twoich grafik- są świetne (chyba już to mówiłam...!).

    miałam taki okres, że ciągle robiłam sobie galaxy :)

    moje topy niestety też rozmazują wzorki... myślałam, że to kwestia zbytniego pośpiechu, a nie marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie Ci wyszedł kawałek galaktycznego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się!!
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Nigdy nie robiłam takiego mani więc koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te pazurki :) dawno nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmos po całości :D Na plus oczywiście ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyszły :) ja jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. pazurki świetniarskie, wciągające są te galaktyki -dosłownie :P
    a zmierzchu nawet na polsacie bym nie obejrzała,
    polecam Lawless (po polsku "gangster" nie wiedzieć czemu)- dobry dobry film

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jakie piękne!
    Serdecznie zapraszam do mnie, gdyż dopiero zaczyna, blogowanie i bardzo cieszę się z każdych odwiedzin :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, ale ślicznie to zrobiłaś! zakochałam się!serio ! <3 chyba muszę przestać obgryzać paznokcie i zaprosić cię żebyś mi jakieś fajne zrobiła :D
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jej jak świetnie to zrobiłaś! jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja CIEE, sama malowalas???? Ja wlaśnie wczoraj zrobilam i mialam wstawic na swojego bloga ale po tym co zobaczylam moja galaktyka wygląda jak galaxy qpa bynajmniej ;D pozdrawiam ;)
    zapraszam do mnie ^.^
    justallme-amy.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl