Oh się dzieje...

19:56

Wczoraj wieczorem mój telefon wpadł do... kibelka- przestał działać, już zrozpaczona zaczęłam szukać czegoś nowego gdy mój kochany Pan T zrobił coś co sprawiło ze telefon ożył! Co za ulga bo przecież szukam pracy i w każdej chwili mogą dzwonić w tej sprawie.
Odnośnie pracy to jest mały postęp- dzisiaj poszłam składać dalej CV- zaszłam do Diversa, a tam od razu wzięli mnie na godziny próbne :) Jutro znowu idę  i możliwe że już zostanę na stałe. Trochę przerażają mnie zmiany po 12h i fakt że nie będę na umowę, ale praca jest mi potrzebna więc nie będę wybrzydzała. 

No ale koniec o sprawach prywatnych.
Dzisiaj miałam wam pokazać 2 rzeczy- moje mani i fryzurę jaką ostatnio odkryłam i którą się "podniecam" bo wygląda cudnie i jest banalnie prosta. Niestety zdjęcia mojego mani wyszły tak beznadziejne że pokarzę tylko fryzurkę. 


Sposób na fryzurę podpatrzyłam u blogerki Agi, która na YouTubie zamieściła filmik z instrukcją do tej fryzury KLIK. Jako że nie miałam odpowiednich opasek musiałam sama sobie taką stworzyć- to co mam na włosach to są korale po mojej mamie, które spięłam gumką. Banalne ale efektowne :) 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. cudowna fryzura, jutro ją przetestuję!

    Dodaję do obserwatorów, cieszę się, ze natknęłam się na Twojego bloga :)

    Pozdrawiam ciepło :*
    c.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja się wcale nie dziwię, że się tą fryzurą podniecasz, szkoda, że moje włosy nadają się na razie jedynie do związania w małą kitkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna fryzura! :> uwielbiam takie upięcia

    Co do Diversa to mam (nie własne, ale koleżanek0 złe doświadczenia z pracą tam ;) przynajmniej w rejonie Konin, Poznań :( Mam nadzieję, że wszystko się powiedzie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie mam trzy piękne opaski na gumce, ale kupowałam je tylko z zachłanności, bo nigdy nie potrafiłam ich nosić- zawsze mi spadały i wyglądałam jak potargana. Bardzo Ci to pasuje rudzielcu, noś to codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA, ja próbowałam taką zrobić ale opaska nie trzymała mi się głowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek! czym farbujesz jeśli można wiedzieć?
    ps. przy okazji zapraszam na Pachnący Konkurs Bath&Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbuję :) teraz mam na głowie coś od loreala, ale co to nie wiem bo nigdy sobie nie zapisuję co to za odcień :)

      Usuń
  7. ślicznie! rewelacyjny pomysł z tymi koralami!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl