Nowości na wymianę

10:14

Jestem pod wrażeniem samej siebie.
Wczoraj byłam w Naturze po zmywacz i pęsetę... i przechodząc koło mojej ulubionej szafy essecne łapczywie chwyciłam po jeden z lakierów w promocyjnej cenie 3.99- już idę do kasy cała w skowronkach że kupię sobie lakier... gdy coś mi w głowie powiedziało- ale po co Ci on? I co zrobiłam? Odłożyłam go! Sama nie wierzyłam że to robię.
Jaka ja wytrwała w swoim lakierowym detoksie.

Dzisiaj postanowiłam odświeżyć moją zakładkę z wymianami i dorzucić tam kilka nieużywanych prze zemnie okazów lakierowych, kosmetycznych i kilka zalegających mi kolczyków i bransoletek, których od lat nie noszę, a tylko zajmu mi niepotrzebnie miejsce. Może komuś bardziej przypadną do gustu.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Żebym ja się umiała tak oprzeć...;) U mnie z Essence zostały niestety same niezbyt ciekawe kolory. :c

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl