Essie To buy or not to buy

16:28

Ja to mam pecha... akurat dzisiaj- w trakcie pakowania dostałam telefon z biura, w którym się zarejestrowałam że mają dla mnie pracę ;/ Już nawet nie chciałam pytać się co to za praca i od razu powiedziałam że niestety jutro wracam do Polski... Ehh...

No ale nieważne- prawie już cała jestem spakowana i znalazłam chwilkę by wam pokazać mój nowy nabytek- czyli lakier Essie o ciekawej nazwie to buy or not to buy. Nie powiem- długo rozważałam czy kupić ^^

Essiak ten nie jest zwykłym kremem tylko posiada delikatny shimmer,  który w buteleczce mieni się na niebiesko- fioletowo co wygląda cudnie... niestety po nałożeniu na paznokcie całkowicie znika i kolor wygląda na zwykły krem.
Pomimo tego małego defektu jakim jest znikający shimmer to kolor jest tak delikatny że od razu się polubiliśmy.
Jest to delikatny, lawendowy odcień fioletu z różowymi tonami. Kryje moim zdaniem słabo w porównaniu do kolegi z limitki- na paznokciach mam dwie warstwy ale myślę że i trzecia by się przydała- mi już się nie chciało jej kłaść.
Pędzelek fajny- szeroki co przy moich szerokich płytkach całkiem dobrze się sprawdza. Niestety jak dla mnie konsystencję ma zbyt leistą w porównaniu do jego kolegi z tej samem limitki czyli moim pierwszym essie Orange, It's Obvious! - trzeba uważać by lakier nie rozlał się na skórki- co mi nigdy nie wychodzi i zawsze mam je popaćkane od lakieru. 
Ale noo- ja jestem bardzo zadowolona z tego zakupu- takie fiolety bardzo mi się podobają.


No ale koniec gadania- pora na zdjęcia 








You Might Also Like

16 komentarze

  1. piękny kolor. Lubię lila

    Ale nie lubię tej marki lakierów :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny kolor. Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również lubię takie kolorki, mam podobny z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, szkoda, że tych drobinek nie widać bardziej na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdecydowanie cos dla mnie :> piekny

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) Mam podobny z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny lakier!
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolorek lakieru !
    +obserwuję !! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladny kolor :)
    Zapraszam do zabawy!
    Wiecej info http://minmakeuptable.blogspot.se/2012/08/nominacja-do-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl