Delikatne mani i kolorowy outfit

14:49

Za oknem nadal szaro i brzydko więc postanowiłam chociaż ubrać się kolorowo. 
Nie będę za bardzo na temat mojego ubioru się rozpisywać.
Po prostu: 
Marynarka- Reserved
Koszulka- Bershka
Spodnie- DIY
Trampki- Biedronka
Biżu- House naszyjnik- bransoletki DIY




A na deser moje mani w kolorach błękitu z odrobiną srebra- czyli lakier bazowy Golden Rose i stempelek z płytki, którą pokazywałam wam TU z użyciem srebrnego lakieru do stempelków od essence. Wyszło ładnie i delikatnie. 
A pomocnikiem przy zdjęciach był pierścionek kupiony dawno temu w Rossmanie za całe 5zł.






No i przypominam o moim rozdaniu, które kończy się jutro. 
Link do rozdania TU

You Might Also Like

10 komentarze

  1. lakier <3 ;)
    obserwujemy? ja już obserwuję ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zrobiłaś te paznokcie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa stempelki. Kupuje się zestaw do robienia stempelków na paznokcie i lecisz ^^

      Usuń
  3. super pierścionek i fajne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka ma świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam spodniczke w ten sam wzor jest swietny :) zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ! ;)
    zapraszam do mnie można obserwować ;))
    xkarolek.blogspot.com
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl