Pastelowe kropki i zła pogoda

13:11

Oh jakie było moje rozczarowanie gdy z nadzieją wchodzę na mój ulubiony serwis z filami online z zamiarem obejrzenia nowego odcinka Czystej krwi... a tam jeszcze go nie ma.
No trudno, może wieczorem będzie mi dane zobaczyć ten odcinek.

A tymczasem pokazuję wam moje nowe dzieło- Białe pazurki w pastelowe kropki..
Są one dowodem na to że wieczorem nie powinno się malować paznokci- zwłaszcza 4 warstwami lakieru, bo nie ma bata by poduszka się na nich nie odbiła.
I w taki oto sposób na paznokciach z 4 warstw lakieru zrobiło się 5 bo rano dodałam matujący top by zakryć poduszkowe ślady.

A więc zdjęcia ze wczoraj w słabym świetle żarówki- pazurki jeszcze lśniące i bez poduszkowych zagniotków.

odżywka do paznokci+2 warstwy lakieru białego+ kropy + Top Coat



A to już z dzisiaj- z top coat matującym od essence






Wykorzystane lakiery to:
Biały- wibo french manicuire
Brzoskwiniowy- Golden Rose Paris nr 235
Miętowy jasny- Golden Rose Paris nr 236
Miętowy ciemniejszy- MIYO mini drops sweet mint nr 58
Zielonkawy- MIYO nailed it! kiwi nr12
Top Coat matujący- essence specjal effect!


Tu na pierwszych dwóch zdjęciach występuje w roli pomocnika mój błyszczyk z Avony z serii Color Trend, który mogę z czystym sumieniem wszystkim polecić- błyszczyk ma świetną formułę, nie klei ust, nie wysusza ich tylko fajnie nawilża i nabłyszcza- jedyne co bym zmieniła w tym błyszczyku to brokat- wywaliła bym go, bo mnie tylko wkurza :) ale tak to polecam- zwłaszcza ten ze zdjęć z miętowym smaczkiem i fajnym chłodzącym efektem. 

Eh... a w ogóle jaka u was pogoda? bo u mnie od godziny na zmianę pada i rozjaśnia się. I mam dylemat w co się ubrać... 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ale świetne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorowe kropeczki :)p.s mogłabyś wyłączyć to wpisywanie "kodu" przy komentarzach ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dobrze że piszesz bo nie wiedziałam że jest włączone :) już to wyłączam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl