Trochę neonu

14:56


Ehh tak to jest jak się coś planuje.
Dzisiaj mój T ma urodziny i miałam plan rano wstać iść do sklepu po ciacho, świeczki i balony- a tu święto. Czemu święta zawsze wypadają wtedy gdy nie trzeba?!
Do tego T poszedł do pracy na jakieś zebranie, które miało być krótkie, a nie ma go już 3h... i tyle z moich planów.


Na tą okazję chciałam się jakoś ładniej ubrać więc postawiłam na moją nową marynarkę, koturny i zwykły T-shirt by nie było jednak zbyt poważnie :)
Mam też na sobie moją nową zdobycz z mamowej szafy- okulary, które jak mi powiedziała są jeszcze po dziadku (?). Są w fatalnym stanie, całe się wyginają i nie mają nosków, ale myślę że w najbliższym czasie zaniosę je do naprawy- może coś się da z tym zrobić.
A i jeszcze moja torebka- właściwie nie pamiętam po kim- mamy, babci czy po cioci- wiem że jest stara i że mama była bardzo zła gdy w liceum ją pomalowałam, ale ja ją uwielbiam ^^ 
A  więc :
Marynarka- reserved
T-shirt- H&M
Buty- CCC
Torba- znaleziona w szafie
Okulary- znalezione w szafie
Zegarek- allegro
Kwiat we włosach- znaleziony w kinie ^^
Naszyjnik i kolczyki- House




No i nadal ładnie proszę o głosy na moje pazurki 


A później wrzucę to co zrobiłam za pomocą nowych lakierów.


Pa :*

You Might Also Like

0 komentarze

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl