Panna Marchewka i jej ombre

20:40


Wysłałam  moje prace, którymi ostatnio się chwaliłam do takich galerii internetowych jak pakamera, decobazar  czy wylęgarnia i o dziwo doczekałam się jednej pozytywnej odpowiedzi ^^  już niedługo będzie można zakupić moje prace na wylęgarni  a tym czasem zapraszam wszystkich na allegro. 


Przypominam też o konkursie 

baner.png



A dzisiaj prezentuję pastelowe ombre wykonane lakierami Golden Rose.

DSC05549 kopia.png




DSC05551 kopia.png




DSC05555 kopia.png



Muszę sobie kupić jakiś lepszy lakier nawierzchniowy, bo mój dotychczasowy jest słaby i nie kryje ładnie nawierzchni- w przypadku tych paznokci widać ślady po gąbce przez co są chropowate. Może polecicie mi jakiś dobry lakier? 

Proszę jeszcze o głosy na moje pazurki www.wizaz-club.pl/(…)teczowa-wiosna… (wiem, męczę was tym ^^ )

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo fajne ombre. :) Sama spróbuje takie zrobić ! :)) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze.
Każdy sprawia mi wielką radość i z przyjemnością je czytam.
Jednak proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam.

Obserwatorzy

Like us on Facebook

zBLOGowani.pl